Smulcentrum

Jason, Team Manager van Smulcentrum aan het woord! Wij vroegen hem welke voordelen hij ervaart via Sitedish…

  • 1

    ”Het allermooist aan het Sitedish systeem vind ik het bestelgemak. Bij ons is de klant koning en vinden we gebruikerservaringen het allerbelangrijkst. De bestelsite en bestelapp werken intuïtief waardoor iedereen zich gemakkelijk door het bestelproces heen manoeuvreert. “

  • 2
    “Ook van de persoonlijke klantenservice van Sitedish maken we veel gebruik. Het gebrek aan wachttijden is prettig en de vriendelijke supportmedewerkers denken goed met ons mee om tot de juiste oplossing te komen.”
  • 3
    “Vorig jaar kwam 34% van onze omzet binnen via Sitedish. Sinds we gestart zijn met bezorgen en Sitedish is onze omzet flink gegroeid. Met Inmiddels 4 bezorgfietsen en 2 bezorgauto’s is het bezorgen van onze gerechten uitgegroeid tot een groot onderdeel van ons business model. Wanneer we dit bezorgproces via bestelplatforms hadden laten lopen, waren we vanwege hun hoge commissies een flink stuk van deze omzet misgelopen.”
  • 4

    “Het proces om traffic richting onze eigen bestelomgeving te krijgen viel ons eigenlijk reuze mee. We hebben enkel simpele marketingtechnieken hoeven toe te passen. Denk aan: social media posts, het ophangen van posters in de zaak, het uitdelen van de 5000 gratis flyers van Sitedish, logo’s op de kleding en fietsen van onze bezorgers en het benoemen van de bestelomgeving richting onze klanten. Daarna is het slechts een kwestie van consequent volhouden.”

  • 5
    “De Marketing Tools van Sitedish zetten we ook vaak in. Zo sturen we bijvoorbeeld een mobiele pushmelding naar al onze klanten wanneer het ijsseizoen begint en eindigt. Ook sturen we eenvoudig kortingen/actiecodes naar klanten waarbij de bezorging onverhoopt wat langer duurde dan normaal.”
  • 6
    “Als laatste werken we graag met statistieken in Mijn Sitedish. Hier checken we bijvoorbeeld binnen welke postcodes de meeste bestellingen worden geplaatst of analyseren we welke nieuwe gerechten nou wel/niet aanslaan.”